TRÄNINGEN 30 MARS 2009

Ja du, vad ska jag säga.
Det var extremt fint ställe.
Mkt roliga aparater.
Jag var mer intresserad av att trycka på alla knappar och se vad som hände än att använda dom haha.

En tjej på gymmet hjälpte mig igenom några maskiner för att visa hur man gjorde osv.
Idag koncentrerade vi oss på benen.
Gick skit bra tills näst sista maskinen.
Då svartnade för ögonen och jag blev extremt illamående.
Var tvungen att sätta mig ner och vila.
Så jag sa att det räckte för idag och att jag fick  fortsätta nästa gg.
Blev så jäkla besviken på mig själv att jag inte fixade det men kände oxå att om jag hade fortsatt  hade jag börjat spy el ramlat ihop.
Efter en stund kände jag mig klarare i skallen och tänkte stretcha men det kunde jag glömma det med.
Kunde inte resa mig upp utan att jag blev yr igen.
Så jag fick åka hem.
Hoppas på att jag mår bättre nästa vecka för det var ju kul!


Better luck next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0