VET NI VAD??

Idag  fick jag ett mess av P.
Hans mamma undrade om jag ville hjälpa henne med deras hästar.
Dom skulle borstas och tvättas.
Självklart vill jag det, tvekade inte en sekund
Saknar häst livet något fruktansvärt.
Jag är ju den som hellre borstar och myser med hästarna än rider så jag blev helt överlycklig när hon frågade om jag ville hjälpa till.
Så imorgon bär det av till dom och hjälpa till.
Nästan så man vill gå lägga sig nu så morgon dagen kommer snabbare ;)
Men man måste ju se robinson först.

Vem tror ni åker ut ikväll??

Kommentarer
Postat av: Em

sv: Oj är det bara så få avsnitt kvar! Du är inte den enda som blev paff. Hehe.

Kram på dig

2009-05-16 @ 20:41:14
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Em

sv: Oj nej det känns ju lite konstigt, det kommer ju ändå va hela fem personer kvar efter det här avsnittet. Jaja vi får se vad som händer, det kanske kommer röstas ut flera samtidigt nån gång.

2009-05-16 @ 21:10:14
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0