TORSDAG 28 MAJ 2009

Idag försov jag mig tyvärr och missade skolan.
Hörde iaf av mig till läraren och bad om ursäkt typ tusen ggr och han svarade bara att de var mänskligt haha.
Känns så tråkigt att förlora en sån sjukt bra lärare :/

Har även varit och klippt mig idag.
Vart inte nöjd först men jag tror att det blir sjukt bra när jag får fixa iordning håret själv sen.
Inte alltid som frisören stylar j på det sätte som man själv gör.
Var iaf skönt att bli av med allt det slitna och få riktigt fräscht och lent hår.

Efter klippningen smet jag in på claras trädgårds cafe tror jag det heter.
A jobbar där så jag tog en fika där för att hålla henne sällskap när det var så lite folk.
Riktigt trevligt fast att det var lite kallt.

Sen bar det av mot badmintonen och där fick jag jobba idag kan jag säga.
Det var ju sista gg idag och L var med och han ser till så man springer.
Har ju inte spelat badminton på typ en månad.
Så om jag kan resa mig ur sängen imorgon så kommer jag vara riktigt stolt över mig själv ^^

Var helt slut efter badmintonen så älsklingen fick hämta mig och köra hem mig.
Orkade verkligen inte gå till busshållsplatsen och det är kanske 500 m dit.
Som tack så ville jag bjuda älsklingen på middag på Claras trädgårds cafe.
Vi åt mozerella inbakad kyckling med ungstekt potatis och skysås.
Det var såå gott, kommer absolut gå dit och äta igen.
Efter maten drack jag faktiskt kaffe eller det var mest skum mjölk med lite kaffe i ^^
Kommer inte ihåg vad det heter just nu.
Ville testa något nytt och det var riktigt gott, en ny favorit.
Dricker inte kaffe annars då jag får huvudvärk av det.

När jag kom hem så stack jag ut och gick en timma med så nu har jag rört på mig ordentligt idag.
Somnar jag inte lätt ikväll så vet jag inte vad jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0