ONSDAG 27 MAJ 2009

Imorse var jag så duktig att jag typ gick upp samtidigt som älsklingen, alltså ungefär halv 7.
Jag somnade inte förrens runt ett i natt så ni kan ju gissa om jag har varit trött idag.
Jag behöver ju iaf minst 9 timmars sömn för att funka normalt.
Det var iaf mysigt att få umgås lite med Emil innan han stack iväg till jobbet, vi har ju inte umgåtts bara han och jag på några dagar så det var skönt att få prata av sig.

Idag skulle jag till skolan och var faktiskt på bra humör tills en person svek mig igen.
Var meningen att vi skulle cykla dit tillsammans men hon hörde inte av sig och dök inte upp på den tiden som hon hade sagt att vi skulle cykla.
Blev iaf helt rasande, det här är lixom inte första gg det händer, men men hennes liv hon som förlorar på det.
Kom iaf lite försent till skolan pga allt det här men läraren blev iaf inte sur eller så vågade han inte då han insåg hur jävla arg jag var. Han insåg väll oxå att jag inte gjorde det med flit.
Lektionen gick iaf bra, lite sorgligt att det var den sista.
Fick endel gjort på lektionen fast att jag var sjukt trött och helt ursinnig.

Efter lektionen fick jag gå typ 2½ timma på stan och vänta på att S skulle sluta på jobbet så vi kunde gå och handla en present till våran svenska lärare.
Vi hittade en riktigt bra present, hoppas på att han gillar den med.
På fredag ska jag och M gå och handla present till samhällsläraren.
Vill verkligen ge något till dem då lärarna verkligen har ställt upp för mig och jag har lärt mig så mkt.

Nu har jag iaf kommit hem.
Är väldigt trött och väntar på att Emil ska komma hem så jag bara kan lägga mig i hans famn och somna ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0