LÖRDAG 23 MAJ 2009

Vilket jävla väder.
Har precis tvättat klart och var precis på väg att gå ut och gå i nån timme så jag lämnade killarna i fred.
Självklart började det regna nu.
Hoppas på att det går över snart och blir soligt så jag kan gå ut, är på det humöret idag.

Får väll dammsuga hela lägenheten nu när jag har tvättat alla mattor.
Vill ju ha det fint till ikväll när A kommer.
När man får besök måste lägenheten vara kliniskt ren!

Tyvärr är ju inte J hemma heller så jag kan ju inte gå hem till henne och babbla ihjäl henne heller.
Hon bor ju så fint och jag älskar att vara hemma hos henne.

Sen har jag fått reda på att Emils föräldrar kanske ska flytta.
Vilket jag självklart inte gillar haha..
Har dock inte sett det nya huset men jag älskar deras nuvarnade hus.
Var verkligen kärlek vid första ögonkastet el vad man ska säga.
Så jag frågade Emil om inte han kunde köpa det huset om dom nu ska flytta.
Han bara skratta och frågade vad vi skulle använda alla rummen till.
Så långt tänkte inte jag självklart..
Det andra huset var  iaf jätte fint enligt Emil så jag får väll tro på det och hoppas att dom får det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0