LÖRDAG 16 MAJ 2009

Idag har det varit en riktig slappar dag.
Vi har varit vid clas ohlson och letat efter en sak men självklart fanns det inte.
Sen har vi bara tagit det lugnt.
Jag var så söt och lagade mat till Emil så han slapp det, vilket gjorde han glad.
Av nån konstig anledning så har min matlust försvunnit totlat.
Är knappt hungrig längre.
Äter lite men mest för ätandets skull.

Har även varit duktig och plockat och fixat här i lägenhet.
Ska fixa dona lite till och sen blir det en liten promenad i det mysiga vädret.

Sen måste man ju se Robinson..
Nån annan som ska se det?

Kommentarer
Postat av: Em

sv: Jag har inte riktigt bestämt mig än, men Robinson ska jag se.

Vilken tror du får åka ut i dag?

Kram, Em

2009-05-16 @ 19:39:53
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0