FREDAG 22 MAJ 2009

Idag var det meningen att jag skulle åka på fredagsfikat som vanligt men jag hade verkligen ingen lust alls.
Kändes så meningslöst att åka dit när jag kan vara hemma och fixa o dona ist.
Det är lite tråkigt då det var den sista fredags fikat innan sommaren och även den sista fredagsfikat för mig överhuvudtaget.
Kommer ju inte plugga ihöst el ha något med Villa maria att göra i höst.
Förhoppningsvis kommer jag ha en bra praktik plats tills dess, om nu arbetsförmedligen kunde jobba på snabbare.

Nu är det en vecka kvar i skolan och sen är jag klar.
Skoltiden har gått jätte snabbt.
Kändes som om jag började igår:)
Är även stolt över mig själv att jag för första gg i mitt liv har fixat skolan så bra.
Får se om jag kommer att plugga vidare i framtiden men om jag ska göra det ska jag fan göra det för att jag vill det och inte för att nån idiot tjatar på mig.

Jag och babe var ute och gick förut och jag skulle gå under en tvättställning.
jag trodde på allvar att jag skulle kunna gå rak lång under den
Haha trodde jag ja, det fattades självklart bara 1 cm så jag slog i skallen rejält.
Stackars Emil gjorde allt för att inte börja garva åt mig  men jag kunde inte hålla mig själv heller då jag tyckte jag var så satans klantig.
Det är så typiskt mig att råka ut för sånt haha..

Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka Chai Te.

Kommentarer
Postat av: Annika

Starkt jobbat! (skolan menar jag.) Och du har helt rätt i det du skriver; om du ska göra om det så är det för att DU vill det.

2009-05-23 @ 10:18:29
URL: http://annika.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0