DAGEN

Har varit i skolan idag.
Fick reda på mitt betyg i Sv B vilket jag blev nöjd med.
Krävde inte så höga betyg i det då det var alldeles nytt för mig.

Har även varit hos Jessica ikväll.
Vi kände nog båda två att vi behövde prata av oss om precis allt och ingenting.
Vilket var extremt skönt.
Har haft en massa tankar som jag behövde prata med nån om och hon var perfekt för det.
Jag tror att vi tänkre ganska lika i dom sammanhangen så det var skönt att få lätta på sitt hjärta.

När jag kom hem så mötes jag av en sovande sötnos i soffan.
Stackaren var helt slut han orkade knappt hålla ögonen öppna för att säga hej ens.
Så jag såg till att han hamnade i sängen och tog hand om all disk och allmänt pyssel här i lägenheten.
Så mkt som älsklingen jobbar så måste han få sova ordentligt!
Nu ligger han och sover tungt.

Lägenheten är iaf kliniskt ren nu.
Känns så underbart och jag vet att jag kommer att sova grymt skönt när jag vet att det är snyggt och rent runt omkring mig.

Imorgon är det sista lektionen i samhäll.
Börjar kl 09.15
Ska cykla med Line dit.
Hoppas på att det är lika underbart väder imorgon som det var idag.

Nej, nu ska jag fixa till mig själv och sen är det sängen även  för mig.

God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Kul att få bra betyd, speciellt om man är nöjd själv :)

2009-05-27 @ 11:08:00
URL: http://mrserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0