BARNHEMMET

Jag skrev  till M igår, hon jobbade som psykolog på barnhemmet som jag bodde på.
Frågade henne om hon hade några foton på barnhemmet som jag kunde få.
Jag minns ju det klart och tydligt men ville se lite bilder på hur det ser ut nu när det är ett dagis ist.
Självklart fixade hon det och idag har jag fått några stycken.
Blir så glad av att få se och minnas tillbaka till när man bodde där.
Det ser ju inte riktigt ut så som det gjorde då men huset är iaf detsamma.

Här har ni själva huset framifrån.

Här har ni från gården.
Dom har tagit bort den stora bassängen dom hade här framför huset och alla leksaks husen och sånt fanns inte då.
Det är iofs 17 år sen jag bodde där.



Jag kan säga att jag faktiskt saknar det.
Hade varit väldigt roligt att få åka dit och se hur det ser ut idag.
Jag har ju haft en massa drömmar om att jag har varit där och letat efter något.
M trodde att det kanske fanns möjlighet för mig att åka dit och se det igen.
Hur underbart hade inte det varit isf!



Kommentarer
Postat av: mellen

Kul att få kort på det =)

2009-05-13 @ 21:35:18
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0