TISDAG 24 MARS 2009

Goddagens ,

I
dag vaknade man av att det var ett jävla väder ute.
Fy sablar vad det blåste och typ alla fönstrerna var fulla med snö så man knappt kunde se ut.
Jag hade ju planerat att ta en morgon promenix men det kunde jag ju bara glömma i det här vädret :S
Vem vill gå ut och blåsas bort??

Som tur är hade jag inte svenska idag så jag behövde bara ta mig till L-A idag.
Självklart är jag klantig och gör så jag var tvungen att vara ute i det här skit vädret ändå :S
Åker med bussen vid 14.oo ifall bussen blir försenad så jag inte kommer försent till L-A.
Problemet i det hela är att jag inte ska vara där kl 15.oo som jag hade planerat utan kl 16.oo, vilket jag ska varje tisdag.
Fattar inte varför jag har fått för mig att jag skulle dit till 15.oo.
Jahapp, va fan gör jag nu tänkte jag när den snälla receptionisten talar om för mig att jag var där alldeles för tidigt.

Fick iaf gå en sväng på stan.
Tänkte passa på att handla lite men blev helt yr och varm när jag var på obs så jag fick skynda mig ut därifrån och sätta mig på bänkarna utanför innan jag hade ramlat ihop.
Jag mår verkligen inte bra, kroppen beter sig så konstigt och jag är matt.
L-A säger att det beror på allt som har hänt dom senaste månaderna och att jag gör allt för att hålla undan alla min känslor, precis som jag har gjort under hela min livstid och pga det är jag trött!
Jag känner mig bara trött på att känna mig så här seg och trött.
Går ju inte precis hela dagarna och koncentrerar mig på att hålla undan dom här känslorna utan kroppen och hjärnan gör det självmant.
Vet ej riktigt vad jag ska göra, vill bara få lite energi!

Köpte iaf lite grönt te på tant grön och hoppas på att få lite energi av det.
Nu blir det te drickande.

Kommentarer
Postat av: mellen

Å sötnos, gulledej <3 hehe.. nu ska jag iväg å handla påskmust vart sugen på de hela dan inte druckit de i år.. kraaam

2009-03-24 @ 18:49:15
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: Therése

Idag har det varit jättekallt ute och blåst :/

2009-03-24 @ 19:51:09
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: ` iѕaвella ѕz . - вloggкяiтiк näя den äя ѕoм вäѕт

sv: eller hur, hon har inte alla chips i påsen

2009-03-25 @ 12:50:53
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: jenny

fattar vad du menar. kanske den långa vintern som har tröttat ut en så ? kram

2009-03-27 @ 09:37:49
URL: http://pimpnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0