ONSDAG 25 MARS 2009

Halloj,

Vilket underbart väder vi har idag:)

Jag var så klantig att jag försov mig idag.
Vaknade 1o mn innan bussen skulle gå.
Fick slänga mig ur sängen, slänga på mig dom första klädera  jag såg, fixa iordning håret och sen dra.
Hann faktiskt med att äta en halv macka med:)
Tyvärr glömde jag en massa saker jag skule ha med mig men jag överlevde.

Börjar funderar på om det här arbetet om fattigdomen i värleden är för stort?
Vet riktigt inte vad jag ska ta med el vart jag ska börja.
Fick iaf en bok idag som jag ska läsa till nästa vecka.
Hoppas på att ha mer klarhet då, annars får jag komma på något annat!
Har ni nå tips på bra internationella frågor?

Eftersom de tvar så vackert väder idag så bestämde jag mig för att gå hem ist för att ta bussen.
Det var riktigt skönt faktiskt.
Hade en tävling med mig själv  och en tjej jag gick om, fast hon visste ju inte det precis.
Skulle se hur stort mellanrum det kund ebli mellan oss, och jäklar vad jag knatade på.
Innan jag skulle svänga in mot mitt bostadsområde såg jag henne knappt.
Jag lyckades bra och fick lite motion:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Nu har jag utsett fem finalister i min veckansblogg tävling, så kolla gärna in och rösta på din favorit, men rösta bara från hjärtat och om du vill! :)



Kram

/linnéa

2009-03-25 @ 14:44:47
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahha jag vill med =) giter mig lätt med han ..

Härligt med vädret , hoppas du har det bra .

2009-03-25 @ 19:53:34
URL: http://pimpnessa.blogg.se/
Postat av: terese

hej hej!! va kul att man kan få nån att skratta ibland!

är ju värsta livet på min blogg nu.. nån feg människa som har hemska åsikter om casp. men som inte kan stå för det..

2009-03-25 @ 20:36:24
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0