MÅNDAG 23 MARS 2009

Tjaba,Tjena, Hallå,

Precis kommit hem igen efter en sväng på stan.
Mötet gick bra.
Min handläggare var jätte trevlig, var totalt onödigt för mig att vara orolig.
Hon tyckte asolut att jag skulle söka pengar för Estlands resan.
Så ska kolla priser och så så fort som  möjligt och skicka in till henne.

Gick en sväng på stan och letade efter ansiktsmask.
Hittade en och hoppas på attd en är bra.
Ska ha en riktig mys kväll ikväll.
Tyvärr kommer ju babe inte att vara här :(
Får försöka klara mig utan han.

Svenskan blev inställd imorgon så jag kan ta det lungt ifall jag kommer ha svårt att sova inatt.
Behöver inte göra något imorgion förrens kl 15.oo

Vad hittar ni på idag då?

Kommentarer
Postat av: mellen

Tack sötnos du är så snäll =) Nu ska jag gå och möta min dotter vid skolbussen.. -massa kramar-

2009-03-23 @ 12:34:43
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: mellen

hehe ja han e allt söt den lille =)

2009-03-23 @ 14:24:15
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0