LÖRDAG 28 MARS 2009

Hej hallå,

Sorry för dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp.

Igår var jag och babe hos M&A och såg Let´s dance och snackade en massa skit, vilket var skit trevligt.
Blev riktigt glad att Magnus vann.
Visst var Laila bra men Magnus förtjänade det mer!
På vägen hem till stan gick bilen sönder och 3 tim senare var vi i lärbro.
Dumpade bmwn här för att sen låna Emils pappas bil in till stan igen.
Tror inte han blev så glad när han blev väckt kl o1.3o för att få frågan om vi kunde ta hans bil.
Jävla BMW!!
Jag tror att det här var en protest emot att babe ska snart sälja den :S.

Nu är jag ute i lärbro igen och ska vara här tills imorgon.
Har planerart att skriva min uppsatts om hur jag ser på Svensk media och hur jag tycker dom sköter sitt jobb.
Tänkte först börja med att ta en skön promenad i det här fina vädret.
Solsken här men inte inne istan så man får utnyttja det!

Vad hittar ni på då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0