ÄCKLIGT!!

Igår tappade jag min rakhyvel bakom badkaret.
Som tur är har jag babe här så jag tänkrte att han kunde hjälpa mig och flytta badkaret så jag fick tag i min rakhyvel.
Åhh jävlar vad äckligt det var där bakom.
Det låg en fotfil, nån annan sak och en sked där bakom bland all skit.
Det såg ut som grön gegga längst med golvet och det värsta av allt är att alla dom grejjerna är från förra ägaren!
Hur fan kan man lämna det så där? ÄCKLIGT!!!
Vilken jävla tur att jag flyttade det och fick det rent allting.
Nu är det städning där bakom minst 1gg/månad!

Hur ofta städer ni bakom badkaret??


Kommentarer
Postat av: terese

ja bakom badkar så kan det vara riktigt äckligt!! som tur är så har jag inget badkar.. så mitt svar på hur ofta jag städar där så ...aldrig hihi! men golvbrunnen i duschen blir ofta.. eller nja.. 2 ggr i månaden kanske.. go nat!

2009-03-25 @ 22:45:39
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Theresia L. Marissa

Vilken tur att du tappade rakhyveln då så att du upptäkte städbehovet :-) ! Hmm.. Här städas inte bakom badkaret särskilt ofta. Borde kanske ta en titt... Men vi använder det inte så mkt. Oftast duschar vi. (Dusch i det andra badrummet). Bakom spisen brukar jag ta titt som tätt iaf. När man spiller eller kokar över har man en god anlednig att flytta ut spisen för att göra rent. Annars glömmer man enna av det.

2009-03-28 @ 23:08:18
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0