MY DAY!!

Sorry för dålig uppdtaering idag men jag är verkligen helt slut.
Jag orkar knappt sitta här och knappra på tangentbordet.
Mina planer idag var att gå ner på stan och handla den sista presenten men det blev aldrig av.
Ska dock ner på stan imorgon så jag får ta det då.

Är väldigt glad över att A ringde idag och bjöd ner mig till stan under dom få timmar hon var ledig, tror inte jag hade kommit ut idag annars.
Det var iaf jätte trevligt att gå på stan och fika lite.

Älsklingen fick hämta upp mig efter jobbet för jag orkade verkligen inte gå hem.
Jag ville så gärna men kroppen orkar knappt stå upp.
Det är jätte svårt att förklara och jag fattar igentligen inte själv varför jag är som jag är just nu.
Allt det här med Estland har väll en stor roll i det hela tror jag.
Hoppas på att det är bättre imorgon, ska ner på stan igen och även på ett möte med L.
Han var så snäll och bokade in ett möte så fort som möjligt så jag får prata av mig.

SNart ska jag dammsuga och diska och sen går jag nog och lägger mig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0