ÄNNU EN VARM DAG!

Nu är jag tillbaka efter mötet med L.
Det var väldigt skönt at få prata av sig, kände verkligen att hela jag behövde det.
Kom överrens om att jag kunde ringa till L-A om jag behövde prata mer om allt det här med resan.
Vet att det är mkt tjat om resan men det är en av dom största sakerna som har hänt i mitt liv!!

Fy fan vad det är varmt ute även idag men ska absolut inte klaga.

Sitter och funderar på om jag ska åka med älskling til Lärbro.
Han ska lämna in bilen imorgon och han behövde tydligen fixa lite saker först och han ville inte sova själv. Min lilla sötnos
Självklart kommer jag ställa upp på det. Måste bara kolla upp busstiderna för imorgon...

Så vad gör ni då? Solar för fullt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0