ONSDAG 8 JULI 2009

Idag vaknade jag vid 11.oo och blev bisviken av att Emil inte låg brevid mig.
Han jobbar tyvärr på norra Gotland nu så då bor han i Lärbro.
Känns verkligen jätte konstigt och inte ha han runt omkring en hela tiden.

Det har varit riktigt dåligt väder idag och det får man inte precis jätte energi av, men jag var iaf nere på stan och handlade idag.
Var även förbi Munkvalvet för att byta armbandet som jag kav till min systers dotter.
Det gick självklart sönder och jag tog aldrig nå kvitto när jag köpte det förra veckan.
Som tur var så var dom jätte hjälpsamma och jag fick ett nytt utan problem, så imorgon ska jag skicka det nya till henne.

Nu har jag städa thela lägenheten så den är i topp form igen.
Ikväll ska jag nog bara mysa ner mig i soffan framför tv:n och inte göra så mkt mer.

Har märkt att man inte kan se mina inlägg via blogglovin.
Är det många som har det problemet och vet nån hur man kan fixa det?


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0