FREDAG 10 JULI 2009

Hello everybody,

Idag har jag sovit länge.
Vaknade vid halv 5 av att nån buse ringde mig hela tiden och messa mig direkt efter när jag inte svarade.
Så till slut stängde jag av mobilen för ajg orkade inte med det, är väldigt grinig när det gäller att väcka mig mitt i natten.

Nu har jag skrivit lite med min systers dotter.
Hon är så söt. Hon frågade mig om jag kunde skicka med lite lakrits när jag skulle skicka hennes nya armband.
Dom säljer tydligen inte lakrits i Estland längre :S
Självklart ska jag göra det.

Snart ska jag ta hand om tvätten.Äntligen!!
Har väntat på den här dagen sen jag kom hem.
Ska bli så skönt att bli av med den stora högen!

Vid 15.45 ska jag åka mot Lärbro och till min Emil.
Har saknat han så mkt. Ska bli skönt och få krama om han igen.
Vi har varit ifrån varann3 dagar och jag klagar...

Har ni också sol idag?


Kommentarer
Postat av: My goal is thin

Tack så mycket! Jag gick upp till 59 kg i april. Har kämpat nedåt sen dess. Kram

2009-07-10 @ 13:38:48
URL: http://mygoalisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0