BACK HOME

Då var man hemma igen.
Här har man skyndat sig hem för att man inte skulle missa tvättiden och så visade det sig att jag har inte tvättid förrens imorgon.
Hur virrig kan man vara?

Mötet gick iaf hur bra som helst.
Fick träffa min  nya handledare och hon var den bästa jag har haft.
Fick veta en massa information som jag inte har vetat innan, inte konstigt att man har gjort fel förut när man inte vet reglerna!
Ska iaf börja söka fort som attan och hoppas på att ha en praktik plats snart.

En tråkig sak som har hänt är att min rygg har blivit kaputt.
Har en huggande värk på höger sida och ibland hugger det till så starkt så jag kniper efter luft.
Ska vänta tills imorgon och se om jag har lika ont och har jag det så söker jag upp läkare.
Smärtan kan ju bero på att jag bara har legat galet inatt eller något.
Fast jag behöver nog fixa en sjukgymnast och börja träna ryggen ordentligt!

Har alla ett rikitgt skit väder hos sig?


Kommentarer
Postat av: H

Tack! Men tyvärr skulle jag gissa på att den egentliga vikten är runt 57, eftersom det skiljer några kilon mellan föräldrarnas och min våg. Ja, verkligen! Och ja, vädret suger!

2009-07-09 @ 16:37:30
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0