ÅTERSTÄLLT ALLT!!

Nu har jag återställt alla kodmaller och allt för att se om det var det  som var felet, men det verkar vara något annat.
Har iaf hört av mig tillbåda blogg. se och bloglovin för att kolla med dom.
Har även hört av mig till dom tidigare men det har inte hänt något mer än att dom säger att dom vet inte vad som är fel...
bloglovin hörde iaf av sig nu och sa att det r fel på min blogg för att ingen annan blogg från blogg.se har nå fel.
Så jag får väll vänta och se!!
Ber om ursäkt för att bloggen är så konstig ut.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan :) Jag behöver din åsikt! Gå in på min blogg och säg vilken header som är finast, skulle vara guld värt :) (Om du ser detta som reklam, spam osv. ber jag om ursäkt..)

2009-07-11 @ 22:53:01
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0