TORSDAG 29 JANUARI 2009

Nu är snart januari slut oxå, tiden går verkligen snabbt.

Idag har jag varit i skolan och haft Sv B, vilket gick bra idag faktiskt :)
Efter skolan träffade jag på  S på stan och så åkte vi hem till mig för att möta upp Line och fika.
Var jätte kul att träffa S igen. Var flera år sen vi umgicks.

Sen har jag varit och spelat badminton idag, fy fan vad det är kul att spela igen.
Har saknat det jätte mkt. Kommer att spela varje torsdag tills jag kommer börja med praktik igen :)
Saknade dock L och spela med. Spelar man med han så sprutar svettet om en efter 10 min och idag blev jag typ bara varm :(, men nästa vecka ska jag spela skiten ur dom :)


Babe kom och hämtade mig och Line vid racketthallen och körde hem oss så vi slapp ta bussen.
Ikväll käkte vi på Mias, var länge sen och jag orkade inte laga mat idag.

Nu ska jag se lyxfällan!

Allt bra med er?

Btw Casper på bilden är inte min utan min kompis son, men visst är han urgullig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0