SÖNDAG 25 JANUARI 2009

Nu sitter jag i Lärbro och väntar på att babe ska fixa vindrutetorkarna till blien så vi kan åka vidare till f-sund.
Ska nämligen ditt och hälsa på Kinga& Casper, ser verkligen framemot det.
Lillkillen fyller ju 1 år på tisdag och jag har inte sett han sen han typ var 6-7 månader.
Kommer nog vara ute i F-sund till sent ikväll tror jag, ska på nån ljus grej med Kinga oxå senare ikväll.

Satt och pluggade lite i nättras medans jag väntade på att babe skulle komma hem,
insåg då att det inte var så mkt att göra som jag trodde.
Så jag hinner nog klart med allt imorgon utan några problem.
Har varit stressad totalt i onödan :S

Sprang även 1 mil på crosstrainern igår. Ska försöka göra det varje dag.
Det är ku såå kul.
Fixade så den slöt och låta med igår, alldeles själv.
Tror Emil blev imponerad då jag är den mest okunnige personen på jorden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0