HEMMA IGEN.

Då var man hemma igen.

Min samhällslärare har fått för sig att jag ska hoppa av samhäll A och jag kan inte fatta varför.
Jag har varit borta max 6 ggr sen vi började i höstas och jag har visat ett jäkla intresse.
Var borta igår pga sjukdom och jag har sjukanmält mig.
Det finns dom som har varit borta fler ggr men han tror att jag ska sluta och det fick mig att bli helt ursinnig.
Vet igentligen inte varför men jag fattar inte vad jag har gjort för fel?
Jag ska inte sluta!!
Får prata mer med läraren på onsdag.

Var iaf på svenskan och det gick bra.
Efteråt så skulle jag lämna in lite papper till arbetsförmedlingen och sen blev det max.
Blev så sugen på det när jag kände lukten, var så länge sen jag åt där.
Det var iaf riktigt gott :)

Nu blir det pluggning på högsta nivå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0