FREDAG 30 JANUARI 2009

Idag har det varit en lång dag..

Dagen började med läxläsning kl 1o.3o med Line borta vid Piren.
Fick det mesta gjort faktiskt, ska väll läsa igenom det igen innan tisdag.
Tror jag ska fortsätta med läxläsningen på fredagarna så man verkligen får allting gjort och kan bara ta det lungt under helgen.
Jag är nämligen väldigt duktig på att flytta fram det tills man sitter sista kvällen med en massa stress :S men nu ska det bli ändring. :)

Efter läxläsningen satt jag och Line ett tag på Piren för att snacka lite skit med L&G, är ju sista dagen idag som det är öppet:(
Så det blev fika bjudning pga det. Fick äta prinssestårta från Norrgatt. Har aldrig varit speciellt förtjust i tårta pga grädden men den här var himelskt god.
Så när jag fyller år ska jag köpa en därifrån för dom var inte så farligt dyra heller.

Har även varit hos L-A idag och tiden bara sprang iväg idag. Min mun gick som en lammrumpa ;)
Var iofs skönt att ha mkt att prata om :)

Sen blev det även en liten sväng på stan innan jag skulle ta bussen till Lärbro.
Hittade tyvärr inget. Köpte bara en flytande eyeliner och lipgloss.
Var även inne på obs och köpte en massa godis till ikväll.

Så nu sitter man i här hos babes föräldrar och bara myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0