TORSDAG 26 FEBRUARI 2009

Idag blev jag väckt av att en kompis ringde.
Jag skulle möta hans mamma och lämna hans dator till henne.
Sen var det meningen att jag skulle åka till L och hämta badminton racketerna men han ringde och sa att han var sjuk men hade meddelat dom på hans jobb att jag skulle hämta dom.
Så jag tyckte då att jag kunde åka ner senare och hämta dom vilket jag gjorde och självklart var det ingen som svarade då :(.
Så jag får hämta dom imorgon ist.

Jag och Line gick en sväng på stan medans vi väntade på bussen till rackett hallen och jag började må sämre och sämre så jag var på väg att skita i badmintonen.
Åkte iaf dit för att test spela lite och blev skit pigg när jag kom igång.
Spelade iaf i 50 min idag :)
Efteråt gick jag en sväng på stan och handlade lite inför partyt på lördag.

Nu har man ätit lite mat och ska straxt se unga mödrar.

Imorgon kommer min Emil hit igen. Har saknat han jätte mkt så jag ser väldigt mkt framemot det :)

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Ja jag tittar på det varje dag. Ett av mina favoritprogram faktist. De borde göra ett svenskt unga mödrar.

2009-02-26 @ 21:37:12
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ja precis. Har du haft en bra dag?

2009-02-26 @ 21:39:24
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Jag är riktigt trött också faktist. Ska plocka lite till och sen blir det läggdags.

2009-02-26 @ 22:03:18
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0