ONSDAG 25 FEBRUARI 2009

Idag gick jag faktiskt upp halv 8.
Var lite segt då jag sover dåligt under nätterna igen.
Vet inte riktigt vad det beror på men hoppas att det försvinner snart!

Har varit på möte hos min vägledare vid arbetsförmedlingen.
hade tid o8.45.
När jag kom dit vid halv nio så var dörren in till abf stängd, dom öppnar självklart inte förrens kl 1o.oo.
Blev lite orolig ifall jag mindes tiden fel, ifall jag skulle dit kl o9.45.
Så jag bestämde mig för att gå en liten sväng och sen komma tillbaka och kolla om nån kom och öppnade för mig.
Jag hade iaf kommit ihåg rätt tid och vägledaren avr där kvart i nio och öppnade för mig.

Mötet gick jätte bra.
Jag fick en massa kort med olika jobb och så skulle jag ta fram dom jobben som jag skulel kunna tänka mig och jobba med i framtiden.
Dom flesta korten jag valde hamnade just inom djurvård och friskvård.
Tyckte iaf att det var ett roligt sätt att ta reda på vad man är intresserad av.
Endel jobb visste jag inte ens om att det fanns så det var intressant.

Nästa gång ska vi prata om hur jag är som person, vilket jag är väldigt duktig på el inte.
Gillar det inte riktigt men fick med mig lite övningar jag ska göra tills nästa gg.

Nu blir det Hem till gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0