LÖRDAG 28 FEBRUARI 2009

Hej hallå,

Började morgonen med att diska och dammsuga lägenheten.
Vaknade med en sån energi.
Sover verkligen mkt bättre när min älskling sover här.
Emil såg lite fundersam ut när jag drog fram dammsugaren och skulle dammsuga haha.
Tycker man om att ha det fint så..

Har precis kommit hem från en shopping stund på stan.
Är ju så sjukt väder att man kan ju inte stanna inne.

Jag hittade två toppar och Min älskling köpte en skit snygg skinnjacka.
Äntligen hittade han en som han trivdes i och som passade perfekt!
Han är sjukt snygg i den.

Sen var vi och letade efter en ram till fotografiet jag fick igår men hittade inte en tillräckligt snygg ;)
Jag måste ju ha det på ett visst sätt :)

Nu ska jag fixa lite innan en killkompis till oss kommer hit och umgås med oss innan vi ska iväg och partaja ikväll.

Vad ska ni göra ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hejhej! Ett litet besök hos dig idag igen. Vi hörs ha det bra.

2009-03-01 @ 10:37:15
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Cassandra

Star pilots låt plagiat?



Kram :)

2009-03-01 @ 16:05:17
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0