FREDAG 20 FEBRUARI 2009

Då var det fredag igen..

Idag har jag varit på fika vid f.d Piren och sen var jag med Line till L för att lämna racketerna jag och babe fick låna.
Kollade oxå attd et var lungt om jag kunde låna dom nästa helg  och det var inga problem alls.
Skönt att veta att jag och babe kan låna racket när vi känner för att spela:)

L tyckte även att jag skulel söka pengar för Estlands resan då andra har fått pengar till att t.ex. flyga till skåne och hälsa på sin familj.
Ska kolla upp det lite mer. Hade ju varit bra om man kunde söka sånna pengar.

Har även varit vid L-A och fått prata ut om min matthet.
Hon sa att det kunde bero på allt som jag har runt om mig just nu, Estland, skolan och arbetsförmedlingen.
Hon sa att jag pratar om mig själv på ett annat sätt nu än vad jag gjorde förut och att jag verkligen arbetar med mig själv nu, så hon var inte alls förvånad över att kroppen var trött.

Sen har  jag och babe varit på stan för att köpa borr för vi ska sätta upp en lampa på väggen, det funkade självklart inte. Borren var skit kass. Ska väll ner på stan imorgon och se om vi kan hitta nån annan.

Har även städat lägenheten och håller nu på att laga mat.


Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Ahh, Bedtime Stories var sådär. :/ Trodde den skulle vara bättre. >_<

2009-02-21 @ 08:57:55
URL: http://pussydoll.se
Postat av: Anonym

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-02-21 @ 14:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0