TISDAG 21 APRIL 2009

Idag har det varit en underbar dag även om det har varit mulet och kallt.
Det har varit så skönt att få komma igång med allt igen.
Svenska lektionen gick skit bra idag.
Kände mig riktigt klar iskallen idag.
Fick även reda på att jag var inte den sista med att lämna in Sv B arbetet.
Det var några som fortfarande inte hade lämnat in den.

Sen gick jag en sväng på stan för att vänta ut tiden tills jag skulle till psykologen.
Var och handlade lite mat och var även en sväng på apoteket för att handla lite ansiktsprodukter och värktab.
Kom lite tidigt till L-A så jag fick prata lite med L innan jag skulle in till henne.
Var riktigt roligt att träffa han igen.

Var skönt att få prata av sig med L-A med.
Har inte varit där på ett tag så jag beövde prata av mig.

Känner mig full av energi idag så jag ska vara så duktig och ska gå och träna ikväll.
Kommer bli roligt att få röra på sig.
Skönt att ha lite extra energi.


Kommentarer
Postat av: mellen

Usch ja här har de vart kallt å mulet idag me :( kram

2009-04-21 @ 21:24:53
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0