ONSDAG 22 APRIL 2009

Försov mig imorse men jag kom iväg till skolan iaf.
Fick mkt hjälp idag då ingen annan var i skolan idag fast att dom sa att dom skulle det.
Skönt iaf att jag har kommit igång med arbetet, vet ungefär hur jag ska göra nu.
Ännu en dag då jag har sköt mig och gjort det jag ska.
Fick även reda på att jag har chansen att få VG på hela kursen om jag får VG på provet och det vet jag att jag fixar :)

Känns bra att äntligen känna att man har lite energi i kroppen.
Var ett tag sen man kände så och jag hoppas att det håller sig tills iaf skolan är avklarad.

Ska tvätta om några timmar med.
Har en stor hög med tvätt den här gången.
Var ju i Lärbro i helgen så jag hann inte ta tag i det och jag ska förmodligen dit i helgen med så jag måste fixa det idag.
Har ju ändå lite dötid så det går bra.

Frågan är vad hittar man på tills jag ska tvätta?
Se Hem till gården?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0