FREDAG 24 APRIL 2009

Hej Hallå,

Idag har jag först varit  på ett möte.
Var väldigt nervös inför det, speciellt när det gälde pengar till Estlands resan men allt gick galant.

Vi diskuterade även arbetsförmedlingen och hur det gick för mig där.
Som ni redan vet så går det ju inte så bra, tror att de har glömt bort mig där.
Hon ringde iaf och pushade på dom lite.
Det lustiga är att efter ett samtal från henne så ringde dom på en gg men när jag har ringt och pratat in meddelande så har dom inte hört av sig.
Hur kan dom först kräva att människor ska komma dit och visa intresse för att söka arbete och sen inte ringer upp när man har sökt dem och undrar något??
Hur fan ska man då kunna komma på några möten när man inte ens kan få tag i "idioterna" för att boka ett möte?
Sen är dom ju väldigt duktiga på att vända deras fel mot en själv.
Man måste nästan  vara en duktig tankeläsare om man ska vara inskriven på Arbetsförmedlingen.

Sen blev det de vanliga fredagsfikat.
Fick äta brända mandlar idag igen, himelskt gott.
Dom var så snälla att jag fick ta med mig några hem med.

För första gg på  länge så hade jag inte så mkt att prata med L-A om.
Det känns som det mesta flyter på nu och jag tycker det känns skönt.
Jag har koll på allt  som förväntas av mig och gör det jag ska.

Nu kan jag inte hålla mig längre och måste gå ut i det här underbara vädret.

Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0