.....

Idag har faktiskt typ allt gått bra :) Fick beröm på svenskan för att jag var så duktig idag, mötet med La gick oxå jätte bra. Efter psykologen så hämtade babe upp mig vid piren.
Sötnosen hade varit och köpt skrivaren åt mig vilket jag blev jätte glad för :) . Det fattades en sladd som vi ska köpa imorgon men annars har jag allt till den så den ska funka fr.o.m imorgon

Line var här och pluggade ikväll och det var riktigt trevligt, prov imorgon jue :/ Håller tummarna för oss båda att vi fixar det.
Älsklingen körde en genomfrågning ikväll me och det gick t.o.m bättre ikväll. Lite små grejer som jag hakar upp mig på men annars gick det bra.

Nu ska jag bara mysa och fixa här i lägenheten innan sov dax.Hoppas på en riktigt god natts sömn.

Hoppas alla haft en lika bra dag som jag.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0