TISDAGEN 21 OKTOBER 2008

Idag fick jag en otrolig väckning kan jag säga..
Vaknade  och satte mig vid datorn för att kolla om jag har fått nå mejl.
Jag hade fått ett mejl från damen i Estland angående min familj där. Dom har hittat en äldre bror och en syster :)  fick även reda på att min riktiga mamma är död :'(
Vet igentligen inte hur jag ska känna, ville ju verkligen träffa henne, se henne igen.
Jag minns ju henne det är det jobbiga, hade jag inte gjort det så hade jag nog inte brytt mig på samma sätt.

Visst är jag jätte glad för att jag har hittat 2 av syskonen som jag kan skriva ett brev till, el rättare sagt jag skickar det till socialen i Estland som skickar det till dom om dom vill ha kontakt me mig och Markus.

Kan ju säga att allt det här är en chock, trodde verkligen inte att det skulle bli så här lätt at hitta dom.
Vilken start på dagen va? :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt att få veta en sådan sak :(

2008-10-21 @ 15:30:08
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan nog inte ens tänka mig hur det känns... Med mig är det bara toppen!

2008-10-21 @ 16:00:19
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0