ONSDAG 15 OKTOBER 2008

Provet gick galant. Fick VG på det :) Hade fått fler poäng om jag inte hade en massa slarv fel. Jag har helt enkelt för bråttom när jag gör prov men jag fick VG och är jävligt glad för det :)

Efter Piren så åkte jag me babe till Lärbro för att byta olja på bilen så nu kan jag det me :)
Ska bestämt vara me nästa gg och göra det själv!!

Har precis ätit tacos, bestämde att vi skulle käka det för att fira att provet gick så bra och jag fick det betyget jag ville ;)

Arbetsförmedlingen ringde idag me och berättade att jag skulle på möte angående praktik platsen på fredag. Kommer med andra ord börja nästa vecka förmodligen . Skönt att jag har lov från skolan då så jag bara behöver koncentrera mig på praktiken.

Har även testat skrivaren och den funkar jätte bra, glad att jag köpte den.

Resten av kvällen blir det bara mys och gos me sötnosen. Ska  till affären snart och köpa nå gott och sen ska vi se film och mysa. Det är det bästa som finns, älskar att mysa med min babe.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad kul! Glad för din skull! Verkligen roligt att se att du komit igang med en massa nu och att du mar bra=) Jag kommer nog snart hem till sverige, da ska jag besoka dig pa din praktikplats=) vem vet kanske om du har tur sa kan du fa jobb där? Hade ju varit jätte roligt. Vi far ta och fira med lite party när jag kommer hem=) Miss you. Puss o Kram Malin

2008-10-15 @ 19:11:48
URL: http://blueberryegg.bilddagboken.se
Postat av: Line

Va gott med tacos och mys med film :D

2008-10-15 @ 22:46:44
URL: http://motokandahav.blogg.se/
Postat av: identity

sv: alltså.. han sa att den skulle komma ut till Jul :S men att Åhlens fått in den redan.. Jag vet inte riktigt, men du kan ju kolla på Åhlens :)

2008-10-16 @ 12:36:57
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystall

Hej jag såg det nu (; fick det inte att funka men receptet finns under oktober månad 2008-09-28, mkt gott. Lycka till!

2008-10-16 @ 13:41:09
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0