LÖRDAGEN 25 OKTOBER 2008

God förmiddag,

Vaknade kvart över nio idag och funderade på om jag verkligen skulle sticka iväg och träna el om jag skulle tvinga babe ligga kvar i sängen med mig och gosa ist.
Tyvärr var han för pigg och hade ingen lust att kramas isängen alls så jag bestämde mig för att ta ett träningspass.

Fy sablar är slut i hela kroppen, verkligen jätte skönt. Det enda jobbiga är att mitt knä strular ännu. Kan få en ilande smärta i knäet när jag rör knäet på ett visst sätt, en vecka till och jag får kolla upp det.

Nu bär det av mot duschen och sen ska man till systemet ,party ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Partaja lugnt nu! Kram

2008-10-25 @ 12:28:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0