LÖRDAG 18 OKTOBER 2008

Sorry för att jag inte skrev igår men jag orkade helt enkelt inte.
Var iaf på praktik mötet på morgonen, det gick jätte bra. Jag börjar måndag den 27 okt. Ser jätte mkt framemot det.
Kommer att börja me 2 tim/dag fyra dagar i veckan.

Efter mötet blev det Piren och en massa skit snack me L & co tills jag skulle till LA. Det var verkligen skit skönt att få prata av sig med henne. HAr haft så mkt i skallen nu el det har jag väll fortfarnade men jag tänker iaf på ett annat sätt nu.

Det mesta har handlat om min pappa. Han fyller 50 nu på fredag men har inte hört av sig och bjudit mig el någe, av en ren slump fick mamma reda på att det stod i tidningen förra veckan att han skulle ha fest i Slite vilket  jag inte har sett förrens mamma sa det till mig. Jag är ju trots allt hans dotter och han borde ringa både mig och Markus och bjuda med oss, vi ska inte bli bjudna via en tidning som jag inte hade sett om inte mamma hade sagt någe. Tycker det känns riktigt förnedrande..

Igår fick jag reda på att min bror (markus) hade pratat me han i tele för nån dag sen och  Markus hade då fråhgat han om festen ute i slite och då hade han svarat att det inte skulle komma så många och att dom skulle ha festen hos hans nya tjej, som jag fortfarande inte har träffat fast att dom har dejtat i typ ett år...Han bjöd inte ner min bror fast att dom pratade i tele och han har inte ringt mig. Konstigt nog så mår jag skit dåligt över det här. Jag verkar inte exictera i hans värld alls längre då han har skaffat sig en ny familj verkar det som..Är jag inte värd att bryr sig om?? är jag en sån hemsk människa?? Min psykolog säger att jag inte ska ta åt mig av det då det inte är jag som har gjort fel utan det är han som beter sig som ett arsle och jag vet det innerst inne men det känns jobbigt ändå. Han är trots allt min pappa som adopterade hit mig! Vet allvarligt inte vad jag ska göra. Kommer nog skicka ett grattis sms till han och skriva Grattis tack för att man blev bjuden! men som min mamma sa: Han komemr nog bara skratta bort det och ta det som ett skämt som han gör med allt annat :/

Så nu kanske ni förstår varför jag har varit lite nere. Det här är bara en av sakerna som jag har i hjärnan..

Tack iaf för alla fina kommentarer, blir alltid gladare av det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0