HÄNDELSERIK DAG

Idag har det verkligen hänt mkt. Först mejlet,sen ringde pappa och bjöd mig på hans 50 års fest och inte nog med det så springer jag och älsklingen på dom på maxi när vi var och handlade.
Så nu har jag då äntligen fått träffat pappas nya även om det bara var ett snabbt hej. Har presenterat mig vänligt och varit trevlig :)

V
ar även vid tandläkaren idag. Fick reda på att jag bara hade 2 hål som behövdes lagas, den förra sa att jag hade 8-9 hål som behövdes lagas..Hmm man kan ju börja undra där..

Imorgon kanske Anna kommer och hälsar på hoppas verkligen det. Har saknat henne så mkt. Ska bjuda henne på middag fast det vet hon inte om ännu så  jag hoppas att hon gillar det jag ska laga.

Nu ska jag fixa lite till och sen blir det sängen. Hoppas på att jag kan sova efter allt idag. Vill verkligen inte ha några mardrömmar. Ska upp tidigt och gå till lassis imorgon.

God natt alihopa hoppas alla har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: anonym

svar >> peppa kan jag göra, men grejen är att jag inte kan gå på morgonpromenader eftersom jag inte har tid till det, tyvärr. men jag försöker att simma nu. :)

2008-10-22 @ 06:28:50
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Line

Va kul att det hänt så mycket för dig! :)

2008-10-22 @ 11:00:40
URL: http://motokandahav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0