TORSDAG 27 NOVEMBER 2008

God Kväll,

Igår fick jag vara med och spela badminton. Lyckades tjata på L tillräckligt länge så han sa ja och vilken jävla träningsvärk jag har idag.
Den högra armen kan jag knapp röra utan att känna en jäkla smärta, men det är det värt.
Det var så roligt.

Vi hade även möte om vad som kommer hända nu den närmaste tiden p åpiren och vart alla ska ta vägen.
Fick även träffa dom 2 personerna som skulle ta hand om alla patienter senare.
Dom hade knappt fått nå info överhuvudtaget och visste knappt vad dom gjorde där..

Nu har man precis städat klart.
Min lilla babe kommer inatt och då ska det vara rent och mysigt här. Kommer krama ihjäl stackaren inatt ;)
Känns bra att han kommer för då vet jag att jag kan sova tryggt igen.

Vet inte varför sovnojjan har kommit tillbaka, har iofs hänt mkt den senaste tiden så det är kanske därför.
Har ju haft riktiga "blackouter" i sömnen, så pass att jag har kramat täcket me händerna så hårt jag bara har kunnat, förut har jag alltid kunnat vakna så det har försvunnit men nu så är  hjärnan så inne i det så jag kan inte ens koppla bort det längre..
LA skulle kolla med Pirens läkare vad det kunde vara för något.

Nu blir det mys och film tills babe kommer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0