TORSDAG 20 NOVEMBER 2008

Nu har jag precis städat klart. Hela lägenheten lukta ren och fräsch.
Tror det enda positiva med att babe inte är här är att jag vertkligen kan städa ur hela lägenheten ordentligt och jag kan göra det på mitt sätt =).
Kan gå här i min egna värld och bara pyssla.


Annars har hela dagen  gått väldigt bra. Skolan gick skit bra, lite stolt över mig själv faktiskt.
Även praktiken gick bra fast att det knappt fanns något att göra. Blev mkt dammning och plockning, medans dom andra stod och snackade skit så började jag städa och fixa i köksavdelningen på kontoret. Hoppas bara att Maria inte har något emot det, annars får jag väll höra det på måndag  på mötet med arbetsförmedlingen =).
Lite nervös inför det. Vet inte riktigt om jag har varit duktig el ej. Maria har inte sagt något alls så vi får väll se =)

Längtar tills imorgon då blir det tjej middag =) Kommer bli riktigt roligt.
Vi ska käka tacos, smaskens =)


Hur har eran dag varit? Hänt något spännande?

Kommentarer
Postat av: Line

det ska bli riktigt gott med tacos!

2008-11-21 @ 10:06:45
URL: http://motokandahav.blogg.se/
Postat av: lis

svar> jag förstår absolut hur du menar. och det är min teori. men i praktiken är det lite annorlunda, tyvärr.. men det löser sig :)

2008-11-22 @ 14:49:22
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0