TISDAG 25 NOVEMBER 2008

Mötet gick jätte bra igår. Har jobbat på bra, det enda som jag skulle jobab mer med var kassan.
Hon blev förvånad över att jag typ aldrig ville stå där när alla andra praktikanter hon har haft har typ velat stå där på så fort dom bara kunnat.
Fick även veta att min tid hos Village kanske ska förlängas. Maria tyckte att det var helt ok så arbetsförmedlingen skulle kolla upp det.

Dagen har väll allt gått bra med.
Var svårt att gå upp imorse, var väldigt trött  men lyckades komma upp.
Iväg till praktiken i det kalla pissiga vädret.  
Timmarna  gick väldigt snabbt och helt plötsligt var det  lunch och sen skola, även det gick bra.

Fick sitta på Piren och vänta i 1½ tim innan jag skulle till LA. Vi diskuterade  mkt om hur vi skulle gå vidare nu när Piren ska läggas ner, hur jag och Lasse ska gå vidare.
La tycker ju att han är en viktig person i mitt liv och det håller jag med om.
Har inte riktigt insett att våra knasstunder försvinner nu.
Kommer inte kunna träffa och jävlas med han på samma sätt längre.
Kommer nog sakna det mkt om det bara försvinner.
Ska iaf prata med han om hur vi ska gå vidare. Måste ju ha nån som jag kan skojja och käfta med.
Han är ju den enda som förstår mina jäkelskap och tycker det är kul och ger igen lika mkt. I
bland kan man inte tro att han är vuxen.
Tycker att det är så underbart kul att kunna skoja med vuxna på det sättet. Vi är kända som skojjarna på Piren.

Ikväll har Malin varit här och sett film med mig och ätit en massa choklad :) trevligt trevligt var det.
Skönt att slippa sitta själv.
Försökte även göra dom sista samhällskunskapsfrågorna under filmen.
Jag blir galen av  ursäka.. skiten, har iaf gjort det jag kan  resten får jag fråga om imorgon.
Kände att jag var tvungen att sluta innan jag skulle slita av mig håret och slänga ut datorn :)

Nej nu är allt klart, lägenheten är en och fräsch, allt packat inför imorgon så nu blir det sängen :)
Har sån tur att jag kommer få en halvtimmes sovmorgon imorgon ska nämligen få åka med Line och hennes mamma så jag slipper ta bussen :) SKÖÖÖÖNT!!!

God natt allihopa, Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0