ONSDAG 19 NOVEMBER 2008

Idag har jag varit hemma. Kände at jag behövde det. Kände att jag behövde en dag för mig själv så jag bestämdemig för att plugga hemma idag.

Fick även en tid till tandläkaren idag så det blev ingen praktik heller men det tar jag igen nästa vecka. Kanske stannar nån extra timme imorgon med.

Fick iaf gå till tandläkaren idag. Har hagat dom somfan pga min tand som har bråkat med mig jätte länge.
Konstigt nog fick jag bara en provisorisk lagning tills jag ska dit igen.
Varför kunde dom inte fixa det på engång??
Jag får betala 1200 kr för det här besöket och då är inte ens tandjäveln lagad. Tycker det är så jävla dåligt!!!

Annars har jag bara tagit det lungt idag och pysslat om mig själv. Min babe har åkt nu och jag saknar han jätte mkt. Tur att han bara ska vara uppe i typ en vecka.

Fick även tag i Lissie idag. Vi ska käka middag på fredag. Ska bli riktigt kul.
Försöker få tag i Line med så vi kan träffas allihopa  men jag lyckas inte. Så läser du det här så ska vi käka middag på fredag hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0