MÅNDAG 17 NOVEMBER 2008

Ikväll har jag varit så duktig och faktiskt varit och tränat. Kroppen var helt död och jag höll på att spy under passet, men jag tog mig igenom det och är så stolt över det. Jag är en liten stjärna :)

Praktiken gick ganska bra idag. höll igång hela dagen och jobbade över 2 tim. Dom fick in två stora pallar med varor innan jag skulle gå, så jag tyckte at jag kunde hjälpa dom att plocka in allt och packa upp det. Tror det uppskattades.
Imorgon får jag börja o9.3o istället för kl 9. En annan tjej skulle öppna och hon dyker inte upp förrens då.
Så jag får en liten sovmorgon :)

Älsklingen ska åka på onsdag morgon. Fan gillar det inte.
Kommer sakna ihjäl mig efter honom.
Vem ska jag nu irritera på nätterna genom att kittla han så han inte kan sova? Tyvärr så är jag så pass skadad att jag tycker sånt är roligt :)

Har varit så duktig att jag t.o.m har gjort svenska läxan nu med och den var inte så svår den här gg. Nu är det bara att kolla igenom samhäll arbetet och allt är klart.

Nu blir det disk innan jag ska i säng.

God natt!!


Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

fanken också, hela tiden finner jag folk som är bättre ä n vad jag är- Jag har ju in te börjat att träna än...

2008-11-18 @ 23:00:37
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0