FREDAG 14 NOVEMBER 2008

Idag har det inte hänt mkt . var på soc mötet och där gick allt bra. Har jag tur så blir jag inet flyttad till vuxen soc. Spelade lite på  har  mkt i mitt liv nu och orkar inte träffa ännu en ny person för att förklara hela mitt liv för - kortet, och det verkade funka. Hon fattade vad jag menade och tyckte inte det heller var bra då jag kanske ändå inte ska gå på soc så länge till om vi har tur. Allt går ju så bra för mig nu.

Dock måste jag nog prata lite med Maria på praktiken. Det börjar kännas lite konstigt och det känns som om dom tror att jag är 4 år och är extremt omtålig. Jag klarar inte av sån behandling tyvärr och måste prata med henne. Jag är inte 4 år och är mkt tuffare än vad dom verkar tro.
Sen är jag lite orolig att hon tror att jag inte trivs på platsen och försöker smita undan då jag har varit hemma några dagar men så är det absolut inte. Trivs bra så länge jag har nått att göra och slipper bara gå omkring där, blir lätt rastlös. Dom är ju jätte snälla mot mig och jag vill hjälpa till!!

Ikväll har vi umgåtts me lilla mamma. har sett båda filmerna med Jeff Dunham. Har skrattat så jag fick ont i magen :)
Min nya favorit är nu peanut :)

 
Kan man göra annat än skratta??

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fortsatt trevlig helg =)

2008-11-15 @ 00:18:12
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0