16 NOVEMBER 2008

Wow ni kan inte ana vad som precis har hänt.

Igår kväll så  fick jag en massa konstiga mail från estland och trodde det bara var en massa reklam och sket i det, men personen som hade skickat dom hade lagt till mig på msn me så jag skickade ett meddelande och frågade vem det var, vaknade ,startade datorn och in på msn.
Där hade jag fått ett meddelande från personen. Det är nån som skriver åt min syster för hon kan knappt nån engelska. JAG HAR FÅTT KONTAKT MED MIN SYSTER i Estland.
Fick även ett kort, hon hade blont och lockigt hår precis som jag mindes det.
Är så jävla glad och väntar bara på att hon ska komma online igen.
 
Kan man få en bättre start på dagen?

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Adda MSN så pratar vi om de : )

2008-11-16 @ 21:52:44
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Theréze

Hej!

Såg att du frågat Lily om priser på hennes blogg. Är det så att du är sugen på en ny design finns jag tillgänglig hela kvällen och tar emellan 150-200kr



Kram Theréze

2008-11-17 @ 15:11:11
URL: http://therezeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0