LITE TANKAR OCH SÅNT

Idag har jag inte gjort mkt alls.
Vaknade inte förrens kl 13.oo idag så jag har bara slappat och suttit mest framför dator och spelat på king.com
Var meningen att jag skulle dammsuga och städa men jag hade ingen lust alls.
Får ta det imorgon ist, ska ju ändå upp kl o7.oo och tvätta så jag hinner nog :)

Nu är det iaf bestämt att vi ska fira nyår på Fårö.
Jag hoppas verkligen att det blir en kul kväll.

Är lite orolig för min egen del, vet ju hur många av  fester har slutat där ute, men jag vet oxå att jag mår mkt bättre psykiskt nu än vad jag gjorde då.
Jag har inte käkat några antidepptab på 1 år och har inte haft några panikångest attacker på 2 år.
Måste säga att jag är extremt stolt över mig själv pga det.
Har vuxit så mkt dom senaste åren.
Mkt har förändrats, speciellt det här året.
Har fått en egen lägenhet, går i skolan , har börjat praktisera och är bara sjukskriven på halvtid nu.
Allt går verkligen framåt.

Jag är mer glad och positiv och även mer framåt.
Förut var jag väldigt tillbaka dragen, speciellt mot vuxna människor.
Hade ingen tillit för dom alls och det beror ju mkt på min barndom och allt jag har varit med om i Estland.
Kan tänka mig att Emils föräldrar framförallt har haft jobbigt med det.
Ville inte att dom skulle komma nära mig ifall dom skulle svika mig som dom flesta andra har gjort, men idag är det totalt tvärtom.
Jag trivs jätte bra i deras sällskap och verkligen njuter av att vara i Lärbro, jag blir så avslappnad när jag är där.

Så det här året har faktiskt varit väldigt bra, självklart har det hänt tråkiga saker med en sånt händer det ju alltid, allting kan ju inte vara perfekt för då hade livet blivit för tråkigt tror jag.
Måste kunna gråta för att kunna känna glädje, iaf så jag ser på det.


Kommentarer
Postat av: linda

Gott nytt år på dig och ha det så kul på fårö...

2008-12-31 @ 11:17:55
URL: http://mammabling.blogg.se/
Postat av: jocke

fin blogg!!



GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-31 @ 16:26:47
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: Dulce

Jag väger 51 just nu, men vill väga 43-45.

Hur mycket väger du?

2009-01-03 @ 16:08:46
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Tänkte bara att eftersom du ville läsa min låsta bildblogg så kanske du hellre ville ha min nya blogg där det kommer finnas mer bilder och annat. Kommer nog inte uppdatera den gamla så mycket nämligen. Hoppas dagen har varit bra!

2009-01-03 @ 17:44:19
URL: http://quidvis.wordpress.com
Postat av: S

Fin blogg :)

2009-01-04 @ 01:03:58
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0