TISDAG 30 DECEMBER 2008

Nu blir det sängen.
Fryser så hemskt så jag vill bara krypa ner och värma mig under dun täcket.
Önskar att min älskling var här och värmde mig, vill bara lägga mig i hans varma famn.

Har iaf diskat och plockat i ordning här i lägenheten.
Ska dammsuga imorgon så det är fint och rent till nyår även om vi inte ska vara här.
Hoppas på att få en trevlig kväll på nyår utan en massa tjaffs :)

God natt allihopa och än en gång tack för kommentarerna.
Alltid kul att se att nån läser :)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOTT NYTT BLOGG-ÅR! önskar jag dig.

Är det kallt hos dig också? Här är det flera minusgrader. Burr!

2008-12-30 @ 09:05:01
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0