SLEEPY

Nu har jag även fixat med andra papper som ska in nu i slutet av månaden.
Kan ju säga att jag håller på att bli helt galen på försäkringskassa. Har tydligen fyllt i saker o ting fel och måste göra om aaallt nu..grrr

Fick även ett inkasso brev idag från gotlandshem om garage räkningen.
Jag och babe har nämligen skaffat en garage plats åt babes bmw och idag fick jag ett inkasso krav på att jag inte har betalat det när jag inte ens har fått nån jävla räkning av Gotlandshem.
Så det var bara att ta fram huggtänderna och ringa idioterna.
När vi skaffade oss platsen så sa damen som skötte ärendet att det skulle dras på autogiro med min hyra,precis som jag ville ha det.
Men eftersom vi fixade platsen efter den 15.e så skulle vi ha fått hem en vanlig räkning vilket jag aldrig fick.
Så jag trodde att det skulle dras i slutet av den här månaden.
Hursom helst så fixade det sig till slut och nu har jag betalat in det jag skulle.
PUCKON!!

Skulle även avsäga mig pc tidnings abbonemanget och skicka tillbaka tidningen som jag inte ville ha.
Ringde dom och frågade hur jag skulle skicka tillbaka det då jag inte har fått nån lapp som jag kan sätta på el någe sånt.
Det hela slöt med attjag fick tidningen gratis för hon tyckte det var onödigt att skicka tillbaka det och hålla på.
Så nu fick babe en ny data tidning :D

Nu blir det sängen.
Ska upp tidigt och gå till praktiken.
Mötet jag skulle ha imorgon med arbetsförmedligen och Maria blev tyvärr inställd, ska ha den på fredag ist.

Natti Natti allihopa Fina drömmar

Tack för alla fina kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0