MÅNDAG 29 DECEMBER 2008


Har precis gjort en chai-latte. Ni som inte har testat  chai-latte ska absolut göra det.
Det är så in helsike gott :)
Råkade få mjölk över hela köket när jag skulle skumma den .
Så det är bara att ställa sig och diska om all disk :)
Jag håller mig sysselsatt iaf.

Ikväll har jag haft en pyssla-om-mig-kväll.
Riktigt mysigt
Har tagit ett långt skönt bad och bara pysslat om mig.
Så nu sitter jag här i en mysg pyjamas och dricker chai-latte :)

Folk är ju fan inte kloka när det är lite rea på stan.
Shit hjärncellerna försvinner tydligen på alla.
Folk river ner kläder på golvet och låter det ligga kvar, dom ställer sig mitt ivägen för andra utan att bry sig om att folk kanske vill förbi. Varför?? Vad exakt tjänar man på det??
Det hela slöt med att jag hade sån huvudvärk att jag var tvungen åka hem.
Orkade inte med det...

Hann iaf ta en sväng i solariet som en belöning.
Det var riktigt skönt.
Hann även gå på systemet så jag slipper imorgon.

Nu ska jag ta tag i köksstädningen :)

Vad ska ni göra på nyår då?
Några nyårlöften?


Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Jaså? :) Jag tycker det är lagomt ;)

2008-12-29 @ 23:47:46
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Angelique

Oj ^^ vad läser du för något?

2008-12-30 @ 00:24:47
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0