FREDAG 26 DECEMBER 2008

Nu är man tillbaka på ön igen.
Har haft det jätte mysigt hos mamma men det känns ändå skönt att var tillbaka.
Mysigt att umgås med min älskling igen.

Julafton var verkligen jätte mysig, vi spelade en massa spel och åt en massa god mat.
Har ju varit dålig under hela tiden så vi har tagit det lugnt för det mesta.
På julafton åkte vi iaf till Haninge där jag gjorde en nagelförlängning.
Blev super bra.
Första gg jag gör det på en salong.

Imorgon ska vi åka till babes föräldrar.
Jag hoppas på att dom har lite julskinka kvar som jag kan kidnappa.
Mamma och Markus ville inte ha julskinka i år så jag fick köpa julskinka i sån där portions förpackning och det smakade skit.
Gav den till mammas grannes hund Agnes.

Straxt blir det sängen.

God natt allihopa och jag hoppas att ni har haft en God Jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0