FREDAG 12 DECEMBER 2008

Jag är irriterad.
Vill verkligen komma ut och röra på mig känner jag men ingen vill.

Sen är det en massa annat oxå som gör mig arg.
Känns som jag alltid ska annpassa mig efter andras liv och  jag är så Satans trött på det.
När jag mådde dåligt fanns nån vid mig då? Lyssnade på mig??
Självklart du babe men annars var det ta me fan inte många där nej så  därför har min sympati för andra människor typ försvunnit.
Jag har tröttnat och en orsak är att endel bara tänker på sig själva när dom mår dåligt och inte på hur dom behandlar folk runt omkring sig.
Fast igentligen så är det bara dom som förlorar på det.


Det ringde nyss nån från ett nr som jag inte kände igen och dumma jag svarade.....
Idioten  sa så här
hej rebecka i want to know if u want to suck my dick!
Jag la på  luren och puckot ringde igen.
Har kollat upp nr och personen i fråga kan ju inte vara så intelligent för hans nr ligger för fan ute på nätet.
Så ringer han igen så polis anmäler jag han!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0